Latest Articles

投稿者 / 2017/02/14 / No comments

GIRLS NIGHT AT ICE BAR









Sightseeing in Stockholm blog post

It was actually two friends that visited me at the same time.
We met like 7 years ago in Japan and now we're all living in different countries.
So having a reunion in Sweden of all places sounds kind of like a miracle. I've never imagined that we'd meet here in Stockholm!

Ice bar was the right place for us to spend our last night together.  It was my first time to visit the bar, even though I've lived here for 6 years now. It was an awesome experience and I loved it there so much, even though there were only tourists there. haha Well, this time I was tourist too ;)


ストックホルム観光のブログ記事

実は同じ時期に2人の友達が遊びに来てくれてたの。
7年前に日本であってから今はみんなそれぞれ違う国に住んでるんから、
スウェーデンで再会なんでなんか奇跡みたい。ストックホルムでみんなで会えるなんて想像もつかなかった!

アイスバーは最後の夜をみんなで過ごすには完璧な場所だった。6年も住んでるけどアイスバーに行くのは初めてだったけどすっごく気に入ったし、最高の経験だった!でも周りは観光客しかいなかったけどね笑 あ、この時は私もだね ;)



No comments:

Post a Comment

ブログランキング・にほんブログ村へ
にほんブログ村

Instagram

About Me

Instagram

Sidebar Posts

Popular Posts