Latest Articles

投稿者 / 2014/11/04 / No comments

TIME FLIES..

Time flies, it's already a new month.

時間が経つのは早いものでもう新しい月が始まりました><


Anyway, it's been a while since last time I posted here, but how have you been?
I've been very busy with exams up until Halloween, and then I held a Halloween party at my place. So I'll upload some photos from the party later on!

We started a new course today at the University. It's a cinema course related to fashion, so we're going to be watching a lot of movies from now on, which I find exciting ;)


久しぶりの更新になってしまいましたが、みなさんは元気でしたか?
私はハロウィンの日まで試験があって忙しかったし、その後にはハロウィンパーティーをうちでしました!なので後で写真アップします〜

そして今日から大学の新しいコースが始まりました!ファッションを関連させた映画のコースなので授業では映画をいっぱい見るそうで楽しみ☆

No comments:

Post a Comment

ブログランキング・にほんブログ村へ
にほんブログ村

Instagram

About Me

Instagram

Sidebar Posts

Popular Posts